Konsulting

Kim jest Twoja konkurencja? Kiedy ostatni raz dokonałeś przeglądu swojej oferty produktowej? Czy znasz mocne i słabe strony swoich produktów? Co je wyróżnia na tle produktów o podobnym charakterze?

W ramach współpracy oferujemy pomoc specjalistyczną dotyczącą doradztwa strategiczno-marketingowego obejmującego:
– przegląd (audyt) oferty w odniesieniu do charakteru i kategorii produktowych.
– analizę aktualnych trendów uwzględniających potrzeby rynku oraz nowatorskie podejście do wyglądu opakowań (design) dla poszczególnych kategorii.
– uporządkowanie portfolio produktowego pod kątem charakteru i przeznaczenia produktów.
– dopasowanie organizacji wewnętrznej firmy pozwalającej na realizację celów zawartych w strategii marketingowej.
– przygotowanie planu marketingowego oraz wskazanie dedykowanych narzędzi (media) pozwalających na budowanie rozgłosu oraz wprowadzanie nowych produktów na rynek konsumencki.
– modelowanie przekazu komunikacyjnego.
– opracowywanie standardów merchandisingowych i materiałów wspomagających działania promocyjno-sprzedażowe (POS)

Świadczymy specjalistyczne usługi doradczo-konsultingowe w sposób neutralny i obiektywny, dbając o interes naszego partnera biznesowego.