Powszechnie obowiązujący trend „premiumizacji” produktów nie mógł ominąć rynku zoologicznego. Posiadanie ich w swojej ofercie produktowej staje się dla producentów ważnym elementem marketingowym, mającym wpływ na postrzeganie marki oraz budowanie jej wizerunku w świadomości konsumentów.

Postanowiliśmy zerwać z panującym stereotypem i określenie PREMIUM – często uzupełniające nazwę lub markę, zastąpiliśmy słowem SUPREME. To samodzielny element, który w podświadomości konsumenta może jawić się jako niezależny brand.

Odpowiednia interpretacja graficzna słowa SUPREME oraz umieszczenie go w centralnym miejscu opakowania (etykiety) stało się automatycznie pierwszą informacją jaką produkt wysyła w kierunku konsumenta. To ważny elementem dialogu produktu z konsumencką podświadomością.

SUPREME to produkty z wyższej półki cenowej. To zarówno produkty syntetyczne jak i te, do produkcji których wykorzystano substancje naturalnego pochodzenia (ekstrakty roślinne). W celu odróżnienia jednych od drugich, nazwę główną uzupełniono określeniem HERBA, które informuje w sposób bezpośredni o charakterze i pochodzeniu składników tworzących produkty linii.


Supreme-Premium

Category: Opakowania