Obroże MAX z geraniolem to produkt, którego przeznaczeniem jest zwalczanie ektopasożytów u kotów i psów. Przystępując do redesign’u opakowań zależało namaby nowy wygląd całej linii angażował emocje odbiorcy na tyle mocno, aby nie przeszedł on obok nich w sposób obojętny.

Prace rozpoczęliśmy od nowej interpretacji graficznej logo produktu. Dynamiczna, poszarpana, a jednocześnie prosta w swej formie graficznej typografia, jest dosłowną ilustracją czynności jaką obserwujemy u naszych podopiecznych, kiedy to broniąc się przed pasożytami ranią swoją skórę nadmiernym drapaniem.

Również zaproponowana kolorystyka głównych paneli opakowań nie jest przypadkowa. To dodatkowy komunikat, informacja, mówiąca jakiego koloru jest dana obroża. Czysta i przejrzysta kompozycja oraz czytelność wszystkich informacji i komunikatów wypełniających powierzchnię opakowania stanowi natychmiastowe wyróżnienie marki.

To co wyróżnia i angażuje uwagę odbiorcy w przypadku nowych opakowań obroży MAX, to sposób przedstawienia psa i kota, bezpośredniego adresata produktu. Wizualizacja sylwetek psa i kota – tak! Ale nie w taki sposób jak ma to miejsce w przypadku większości produktów o podobnym charakterze i przeznaczeniu.

Intrygujące spojrzenia, charakterystyczne kształty oczu psa i kota, to rozwiązanie którego szukaliśmy. To jednocześnie wizualny komunikat pokazujący w sposób jednoznaczny adresata produktu, którego nie sposób pomylić. Pies i kot, tak samo,a jednak inaczej. To robi różnicę.


Max-obroże biobójcze

Category: Opakowania